i rute

Vel nå er jeg i rute hva strikkin angår som julegaver :=) jepp er ferdige med det så nå kan jeg kose meg med annen strikk som bare er for gøy uten å være til en bestemt tid :=)

julegavene skal dere få se på nyåret,men ennå et babyteppe kan dere få se da,den er til veslejenta som ventes i februar

lilla er en fin farge ,det synes iallefall mammaen til babyen :=)

dagen i dag var ganske så grå da jeg stod opp

det regnet godt og snøen som i går var omtrent borte hadde i løpet av natten kommet tilbake i fjellene ,men jeg har kost meg og fått ferdige en hjemmestrikket julegave :=)

Så skal jeg til å pakke koffert,jepp har tenkt meg på en tur og blir borte en uke,dere som følger meg på instagram får nok en liten titt på hvor jeg er :=) men her på bloggen blir det stille i kommende uke .

Nå på kveldinga har været skiftet fra regn til delvis skyet og solskinn

kaldt er det ute,så jeg tenker jeg koker meg en kakao eg før pakkingen :=) ha en fin kveld da :=)

15 kommentarer

Siste innlegg