ting tar tid

dagen i dag startet tidlig,jeg skulle til fysio for en vurdering av et kne,drosja hentet meg tidlig da vi ikke har buss denne uken .

2 fysioterapauter undersøkte meg og begge var enige i att jeg skulle videre til lege ,og derfra blir det nok videre til MR,ja ja ,legetimen er fredag og resten kan ta sin tid.Da jeg skulle hjem måtte jeg vente en stund på drosja så hele førmiddagen gikk den .

Da jeg var vel hjemme og hadde fått i meg lunch bestemte jeg meg for å lage fotobok ,og seriøst jeg har sittet til nå,det er en tålmodighetsprøve da vi har et nokså tregt nett i forhold til andre ,men nå har jeg fått bestilt 2 bøker ,jeg liker å ha fotobøker og ikke bare masse bilder på datamaskina.

Siden jeg bare har sittet med pc har jeg nok ikke tatt bilder i dag men litt mer fra Sandnesturen min har jeg no da :=)

det får bli med denne festlige anden  ,nå går nedlastingen så tregt att jeg gir meg her ,ønsker dere en riktig god natt da

12 kommentarer
    1. Så bra du får utredet kneet…Lykke til med det…Mitt holdt på å låse seg forrige natten..men det gikk over…Så rar den anden var på hode da? og helt hvit? hmm…aldri sett før…Flott bildet! Hvor bestiller du fotobøker hen? Ha en god kveld og sov godt…

    2. For en fantastisk park dere var i. Herlig med grønne lunger i byene. Hehe, koselig rolle det å være andemor for en stund. Så artig den kvite over her er, med dusk på hove. Hehe.
      Så flink du er som lager fotobøker. Eg gjorde det før, men så slutta eg med det. Tok veldig lang tid. Men er så enig med deg, mye kjekkare å blad i ei bok enn å se på PCen.
      Håpa på lettare vær idag. Har kjøpt tulipanløka som eg vil plante. Fin dag til deg.

    3. Toini: ja det er sant,og når jeg ser etter på knea mine så er det dette kneet jeg har opperert tidligere også.Der var 4 slike ender og jeg har aldrig sett slike før,men fine det var dei ja :=)jeg bestiller fotobøker hos fujifilm ,og nå var det 40% avslag og det bruker jeg å benytte meg av for fristen er veldig korte

    4. Vera Lynn: ja det var en veldig fin and,4 stk var der :=) jeg bestiller fotobøker fra fujifilm og ja du kan bestille så mange bilder du vil,tror grunnboka koster ca 268 sånn ca så betaler en 16-18 kr ekstra per side alt etter hvor mange bilder en legger i boka,men der er forskjellige priser og forskjellige bøker ,så her må en se selv hva en ønsker å velge

    5. frodith: ja det er koselig og en slipper frykten for å misse bilda sine,jeg bruker å lage bok av sommerferiene våre :=) og så måtte jeg jo ha bryllupet til datteren vår som var så spesielt :=)
      anda var vakker,jeg googla litt og tror det er en avlsand fra Holland ,men jeg fant ikke et eget navn på denne

    6. Liv V.: ja ikke sant :=) den kvite var veldig fin ja ,kjekt å se alle rasene da :=) jeg lager fotobøker av sommerferier jeg ikke vil glemme og vikingbryllupet til datteren vår måtte jo med også :=)en trygg måte å beholde bildene sine på dette :=)
      det melder sol i dag og ennå mere sol i morgen,jeg skal iallefall i skogen etter traktkantareller i dag :=)

    7. Margrethe: jeg finner på nett att anden er en Crested duck eller keiserand :=) det var 4 stk der på vannet og dei er nok innført til norge ,utrolig fine da :=) ja kneet er ikke godt,men jeg greier no å gå i fjell og skog ennå ,blir bare låke etterpå ,det får eg tåle :=)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg