en helg

denne helgen har vært litt annerledes enn det jeg tenkte,men den ble fin

denne vesle gogutten nattet over ilag med mammaen sin,blid og go og likte godt den nye strikkebuksen jeg strikket på Sandnes :=)

det ble masse kos :=)

Dagen i dag ble ikke som jeg trodde,for lillegutt og mammaen ble byttet ut med en tur til Måløy,et besøk til mine foreldre

dagen ble fin den og det var godt å være sammen med mine foreldre også

det regnet mye i dag ,elver og vann gikk over sine bredder,mange steder har dei stengt veier,som i Gubrandsdalen.Da vi kjørte gjennom Grodås var det mye vann der det normalt står mange bobiler,i dag var det ingen biler der,men vann ,stokker og greiner i massevis

 

så lenge det ikke går utover hus og heim,veier og mennesker så kan den høge vannføringen være spennende å ta bilder av

noen som virkelig viser att det er rosa sløyfe dag i dag,som denne bensinstasjonen på Nordfjordeid :=)

nå er det kveld ,en helg er over og den ble fin

 

16 kommentarer

Siste innlegg