siste rest

i dag fikk jeg ryddet i hus siste rest før vinteren,2 solstoler og hagefigurane mine :=) det er skyet ute men det er tørt og det blåser,når jeg først var i hagen tok jeg like godt å høstet inn siste rest av røtter i grønnsakshagen også :=)

små fine kålrot eller kålrabi som vi så i Måløy :=) ja noen ble store og fine ,men dei fleste ble sånn midt på treet,gode er dei uansett da :=)

gulrøtter ,jeg fikk skikkelig store og fine gulrøtter i år ,vi har kost oss med egne røtter siden sommerferien og det liker jo jeg :=)

Så var det sellerirot,jepp alle vokste og gode er dei,ikke store men faste og fine .

Så nå har jeg fått i hus alle røtter,men fortsatt har jeg grønnkål og bladbete der ute og rikelig med bladpersille ,pladpersillene ja dei tenker eg å ta inn og lage pesto av ,må bare vente til jeg har inngrediensane jeg trenger først :=)

Gulva er vasket men jeg dropper støvsugeren,tror jeg strikker litt jeg :=) ha en fin dag videre da

20 kommentarer

Siste innlegg