Uimotståelige

I dag ble jeg godtesyk,ikke ofte jeg blir det,men skylder litt på årstiden eg hi hi .

Vi har spist veldig mange havrekjeks når vi har vært på bobiltur,det metter og er enkelt å spise om en kjører langt :=) så havrekjeks fikk jeg lyst på .

Fikk en oppskrift med bloggvenninne kjerstsandnes for ikke lenge siden,men googla litt alikavel,der fant jeg en oppskrift som fristet ,gikk inn på siden og jammen var det også oppskriften til bloggvenninne kjerstsandnes :=)

i oppskriften stod det 0,6 dl brunt sukker og jeg tar imot alle gode oppskrifter der det står brundt sukker med stor takk :=) ja for når en først åpner en sånn pose må en nesten bruke den også :=) har ofte opplevd att det brune sukkeret blir forsteina når den ligger i åpnet pose,men har nå sukkeret i en godt lukket pose i kjøleskapet,og det går superfint,sukkeret er fortsatt mykt og godt .

Vel jeg ville teste denne oppskriften,alt skulle mikses sammen med mykt smør så la jeg små topper på bakeplaten og trykte dem bittelitt ned med en gaffel,enklere kan det liksom ikke bli

dette er litt farlig,for før jeg viste ordet av det hadde 3 stk forsvunnet i munnen min,oi oi oi noe så godt

jeg prøvde en med brunost på,er det liksom mulig,denne kakeboksen burde få hengelås på seg hi hi

noe så enkelt ,noe så utrolig godt hvorfor i alle dager kjøper jeg da kjekspakker på butikken ?

jeg har liksom alltid tenkt att havrekjeks må kjevles og stikkast ut og det gidder jeg liksom ikke,så er det slik att en bare kan legge små topper på plata med skje og trykke dem litt ned :=) det blir garantert hjemmelagde havrekjeks heretter ,og hvor mange som har forsvunnet inn i munnen min i dag,ja det tenker vi ikke på nå hi hi.PS jeg fant oppskriften på kjersti sin gamle blogg ,hun postet den 15.05 2013

18 kommentarer

Siste innlegg