innedag

Ja det har virkelig vært en innedag i dag,jeg har regnklær så jeg har egentlig ingen unskyldninger for ikke å gå ut,men sånn ble det jeg har sittet inne i hele dag :=) jeg har ikke tvinnet tommeltotter,ei heller sittet hele dagen og sett på tv,men strikke det har jeg gjort foruten å lage middag da :=)

når dei herlige høstfargene forsvinner ute, ja da er det godt å skape noe mykt og godt i skikkelig knæshe farger inne :=)

det blir rosa bukse til lille Mathilde ,den strikkes på pinne nr 3

 

så er det grønt,skikkelig syrlig grønnfarge ,genser til meg selv en skikkelig tykk og god genser strikket med pinne nr 5  :=) ja det var vist mannen som mente dette var min farge og puttet hele posen med grønt i kurven da vi var på Sandnes og besøkte gjesdalfabrikkutsalg hi hi .

Når jeg først skal være dristige i fagebruken så kan jeg like godt ta det helt ut på mønsteret som skal være på brystykket ,3 farger som jeg må kjøpe da,så spør jeg dere om dere har noen fargeutfordringer til meg :=) som går til den snertne grønnfargen hi hi

10 kommentarer

Siste innlegg