hvorfor ?

god morgen blir feil for vi er langt på dag nå :=) i dag er det bare 0,7- og vi fikk godt med vind i går kveld,da reiste mesteparten av frosten.

Nå skriver jeg hvorfor og da tenker jeg på denne kroppen jeg bor i ,jeg er jo veldig glad å gå i fjellet men kroppen er ikke like glad i det for tiden ( da vi gikk på middagsfjellet 9 september koste jeg meg ,men 11 september gikk ene kneet i treikemodus,siden har den vært litt sånn opp og ned med bevegelighet.Jeg gikk jo til fysioterapaut,men hun sendte bare brev til min lege med anbefaling om MR .

Så gikk jeg ny tur nå på søndag,høgt opp i bratta ja,men vi gikk på skrå bortover så vi klatret ikke,ikke kjente jeg noe spesielt i kneet heller,ja ikke før i går,kneet streiket virkelig og det gjør den i grunnen i dag også ( så da sitter jeg her da med innesysler for fjellturer er vist ikke det beste for meg nå.

Søknad om MR er sendt så får tiden vise hvor fort jeg kommer til og i mellomtiden får jeg bevege meg litt og roe ned litt :=)

Hva gjør jeg på når jeg er inne da da ? jo selvsagt strikker jeg og med tykt garn og tykke pinner vokser ting fort

den tykke genseren min vokser,en arm er ferdige og nr 2 er på pinner,jeg har kjøpt mønsterfarger så det får dere se litt senere :=)

i går var det strikkekafe,jeg fikk sitte på med ei granne ,men å dra med en stor genser orket jeg ikke ,så da la jeg opp et nytt prosjekt da :=) nok en genser til meg selv,men en genser jeg kan bruke hele året da den inneholder 50 % bomull

her går det i skikkelig fargesterke arbeider :=) dette blir som sagt en genser også og planen er til meg selv,har ikke mønster så her tar jeg det litt i hode,men raglandfelling det blir det :=) og med tykke pinner så vokser dette også rimelig fort :=)

Nå har jeg invitert ei venninne på kaffe,det dufter lune boller og krydderkake som tiner i ovnen ,skal bare sette på kaffekjelen så er jeg klar for litt hygge  en vanlig tirsdag :=)

ønsker dere en fin dag da

 

17 kommentarer

Siste innlegg