varm i glade farger

god morgen,i dag regner det ute,glad jeg tok kosedagen bortafor i går da :=) men selv om det regner og naturen blir mer og mer fargeløs,ja så trenger ikke hverdagen være fargeløs,en kan nemlig kle seg i varme glade farger :=) har strikket meg en tykk og varm ullgenser,100 % ull i tykt garn på tykke pinner,da vokste det fort og genseren ble fort ferdige :=) nå på morgenkvisten har jeg festet trådendene,genseren er ikke dampet men viser no bilde alikavel :=) så vises jo min nye sveis i samme slengen ,ja var jo hos frisøren i går og noen ville ha bilde := ) så da slår jeg to fluer i en smekk og viser både hår og genser en regnværsdag :=)

mitt hår trenger ikke å bli stripet,det striper seg selv :=) for jeg har mørkt grått under og lys grått ytterst det gir en fin farge effekt bake i nakken :=)

 

genseren ble en skikkelig glagenser,mannen min som valgte det grønne garnet når vi besøkte gjesdal fabrikkutsalg,fagene i mønsteret kjøpte jeg på nille da det hadde det samme innholde som det grønne ,70 % ull  og 30 % alpakka strikket på pinner nr 5

jepp godt fornøgde med resultatet eg,en fargeglad genser på en regnværsdag,varm og god ,og garnet,ja jeg har like mye igjen i den posen så her er det nok til en stor genser til :=) eller noe annet .

ha en fin dag da

22 kommentarer

Siste innlegg