det var ikke grått ute

da jeg stod opp i dag trodde jeg det var skyet og grått ute,ja for fra gostolen såg jeg bare et belte med tåke i fjella,vel jeg tok feil,for da jeg reiste meg og tittet ut vinduet var det alt annet enn grått

det var jo vakkert i lysblå himmel og sarte rosa skyer

bak huset var det som et fyrverkeri bak fjella,ja det blir en fin dag det ser jeg :=)

Da jeg la fra meg kamera og sette men ned hørte jeg en kraftig dur,det nærmest ristet i huset,jeg ser ut vinduet men ser ingenting,nå hører jeg tydelig hellikopter,skal den lande her,er noen syke ,har det skjedd noe ? så ser jeg dem,ja for der over fjella ute i fjorden kom ikke bare 1 men 2 hellikopter

men disse liknet ikke på noen sykehellikopter,ikke slike som tussa bruker ved linjebefaring heller,jeg tar med kamera ut på oppsiden av huset,der rekker jeg å zoome dem inn

dette må jo være et militær hellikopter,er det fra den store øvelsen som er her i landet nå ? da føler jeg litt med dem som har dette tett på seg for jammen var duren kraftige ,ja så kraftige att det ristet på altanen :=)

Nå er det stille og rolig og jeg skal nok kle på meg og gå en tur her hjemme i dag,ønsker dere en fin fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg