lilla

god morgen.

Idag regner det ,det blåser ikke så det regner på en fin måte ,det er mandag og jeg tenker å spasere inn ,så får vi se om der er noen å sitte på med hjem,om ikke går jeg hjem også jeg :=)

Lørdag fikk jeg ferdige nok en genser til meg selv,lilla ,det passer jo fint nå som vi går mot advent .

Genseren er strikket uten oppskrift,jeg har brukt restegarn så bol og ermer har litt forskjellige innfarginger men det går helt greit synes eg for begge armer er like :=) strikket i lerke som er 50-50 ull og bomull ,pinne nr 3,5-4,5 ,har mer garn til flere restegenser ,men da går jeg litt ned på pinnestr

siden det er første gang jeg strikker til meg selv uten en oppskrift må jeg si meg meget godt fornøgde for genseren passer godt den :=)

ønsker dere alle en fin mandag

24 kommentarer

Siste innlegg