spasertur

mandag og strikkekafe,ute regnet det men jeg var bestemt på å gå i dag,det blir en 3-4 kilometer og jeg følte att jeg hadde godt av den turen i dag ,jeg tok med paraply for jeg tenkte jeg kunne prøve meg på noen dråpebilder når jeg gikk,men det var ikke lett,paraply i en hånd og kamera i den andre nei nei ,men jeg gjorde virkelig et forsøk

jeg bestemte meg for att dråpebilder får jeg prøve mere på når det ikke regner ,og går over til andre motiver,ja for jeg gav meg en ekstra halvtime å gå på så jeg kunne ta noen bilder også :=)

gamleveien bak tunellen,det gror fort igjen når veien ikke lenger er i bruk og trær og mose tar området tilbake .

Det regner hele tiden så jeg har oppe paraply hele veien,da ser en ikke alt over hode,men jeg hørte vingeslagene og bikker paraplyen til side,og for sent fikk jeg knipset et bilde,dvs et bilde fikk jeg men da var motivet allerede på den andre siden av fjorden

en svær havørn,da snakker vi om en voksen str ,og når jeg hadde all fokus på denne så lurte en til seg forbi uten att jeg rakk å reagere,det er mektig å oppleve 2 havørn rett over hode  da

og vel framme ved ungdomshuset knipser jeg sesongens siste blomster som jeg har sett iallefall

lilla og fin ,passer bra nå som vi nermer oss advent da :=)

på strikkekafe var vi 7 damer i dag,det var 3 koslige timer vi hadde sammen og hva vi strikker ? barnegenser,dukkekle,babyteppe,pulsvarmere,lappeteppe,sitteunderlag ,litt av hvert med andre ord og vi koser oss hver og en av oss med det vi har med av arbeide .

Hjem igjen,ja da fikk jeg sitte på med grannen :=)

16 kommentarer

Siste innlegg