Måløy

I dag ble det en tur til Måløy igjen ,vi våknet til tåke og tåke hadde vi store deler av turen,vi valgte å kjøre over Grønndalen og der er det bare så vakkert

vi kjører inn i tåkehavet,stille og fredelig

ble litt vel tett innimellom ,så da måtte vi bare kjøre ennå roligere :=)

ut av tåkehavet åpenbarte det seg et vakkert bilde da vi var på toppen av fjellovergangen

så var vi ved sykehjemmet og der fant vi min snille gode pappa ute på tur med en pleier,vi overtar pappaen min og fikk en koselig tid ilag med ham

fra min pappa ser vi over til Måløy hvor min mamma bor,og da tiden var kommet for middag og middagskvil kjørte vi videre til mammaen min :=)

framme hos min mamma ser vi over der min pappa er,skulle gjerne hatt dem sammen ,men når en kommer dit att en trenger hjelp så er det godt vi har heimen hvor dei blir tatt godt vare på :=)

vi hadde en fin dag sammen med mine i dag ,så var klokka blitt såpass att vi måtte ta farvel og kjøre hjemover igjen,ca 2 timer hver vei

og veien hjem igjen var nok mer tåkete enn når vi kjørte til Måløy,det var ikke mye til blanke speilbilder hjemover igjen nei, men jeg har hatt en fin dag ,er så glad jeg har mine foreldre og kan besøke dem begge to :=)

 

14 kommentarer

Siste innlegg