da kan julen komme

Ja for min del for jeg er klar jeg,har ikke planer om å stresse mere jeg :=) som dere hvet klagde jeg på komfyren min tidligere i uken,og det er bra jeg klagde for varme,elementet i toppen hadde rett og slettsmeltet og brent opp,kor gale det var fikk vi se når vi skrudde den av,kunne fort tatt fyr der ja.

Men mannen fikk kjøpt ny ellement og monterte den i går kveld,lykken var stor for det kostet under 1000 lappen,ny komfyr hadde blir betraktelig dyrere :=)

I dag våknet vi til 6-  ,kaldt ute men varmt inne og jeg ville teste ovnen :=) og den fungerer helt topp

jeg har allerede laget en ny porsjon med cookies,og denne gangen ble dei som dei skulle være,sprø og gyldne og ikke brent :=)

Hadde lyst å prøve meg på ingefærkjeks også,men tror jeg sier meg fornøgde med småkaker i år,vi spiser ikke like mye som tidligere  bare jeg :=) og jeg trenger jo ikke alt alene.

Har laget lefser ,cookies og kromkaker :=) så har jeg kjøpt pepperkaker,smultringer og kransekake det bør holde ikke sant :=)

Nå skal jeg støvsuge litt og vaske et par gulv etterpå tar jeg dagen fri,går en tur ut og knipser noen bilder og i kveld kommer elsdte datter med kjæreste på middag :=)

ønsker dere alle en fin fin dag

19 kommentarer

Siste innlegg