det kunne gått gale

ja i dag var jeg heldige for det kunne gått gale,jeg hadde lagt noe i bløt i vasken på vaskerommet,trodde jeg hadde skrudd skikkelig igjen kranen ,men etter lang og lenge skulle jeg en tur ned i kjelleren,da hørte jeg sildring og åpnet døren,OBS vannet kom rennande ut i gangen,ja det rant virkelig over inne på vaskerommet.

Jeg fikk tørket fort opp i gangen før jeg tok for meg vaskerommet og heldigvis ble ikke noe ødelagt,godt jeg skulle ned i fryseboksen kan en trygt si :=)
 

Ynste sønn kom på besøk i dag ,ute var det kaldt så vi var først bare inne til middagen var spist,men da måtte vi ut og lufte oss,er viktig det også :=)

kjekt å gå tur med disse to fine karane mine :=) far og sønn

da vi kom hjem igen bød jeg svigermor ned til kaffe også ,det ble kaffe og julekaker,en koselig lørdag uten annet arbeid en jobben jeg fikk med å tørke opp alt vannet på vaskerommet :=)

26 kommentarer

Siste innlegg