strikkekafe

jepp ,mandag og strikkekafe,og i dag bestemte jeg meg for å gi meg selv en hel time til rådighet med fotografering,ergo spaserte jeg 2 timer før vi møtes,en time å gå og en time til fototaking :=) angrer ikke på det da .

det var utrolig mange hegrer ute i dag,men sitte stille ville dei ikke :=)

mange små kjuker danner et juletre på stammen

eller en fin rosett

glasert med is

Bjørke

litt kaldt å sitte ute med kaffen i dag

ikke alt hører hjemme i skogen da

langs elva

gjennom granskogen

utav granskogen

så er jeg fremme :=) 2 timer brukte jeg på turen i dag,det var kaldt og jeg har flere bilder men det får dere se i eget innlegg :=) uansett så var det deilig å komme inn i varmen ,jeg var først ute ,bortsett fra han som låser opp og ser til att det er varmt der,så jeg sette på kaffe og te :=) og i dag hadde jeg med meg en kjøpt julekake full av gosaker ,tror damene likte det :=) jeg slapp å ta med rester hjem.

Neste mandag skal vi lage oss en julelunch sammen ,da tar vi juleferie etterpå  :=) men det vart en koselig dag i dag da :=)

24 kommentarer

Siste innlegg