mer is

i går etter att jeg hadde vært ute og gått en tur fikk jeg en telefon,ei venninne inviterte på kaffe :=) jeg takket ja og kledde meg for nok en spasertur,kamera tok jeg ikke med men jeg har jo mobilen :=) for det er en ca 3-4 kilometer å gå til denne venninnen min ,Det måtte bare bli flere isbilder av det hi hi

ja isen legger seg på som fine små skulpturer i grøfta,hvor det om sommeren er blomster som pynter opp

fjellet til venstre på bilde legger skyggen sin på fjellet til høgre her :=)

her står jeg på tunet til venninna mi og ser heimover til meg ,Leira er til ventre i bilde lengst fremme under fjellet med kvite topper,en kan se att det er kvitt der hjemme litt mindre hos min venninne :=)

I dag skal jeg ta bussen til Volda bare for å gi meg selv en dag hvor jeg skal titte i butikker,kanskje jeg kjøper meg en julekjole :=) ja bare ha en dag men litt annet enn det daglige her hjemme ,så da ønsker jeg dere en fin fin dag da ,jeg skal iallefall kose meg

14 kommentarer

Siste innlegg