en koselig dag

ja det ble en koselig dag i dag

dagen startet med att jeg spaserte til Bjørke for å ta bussen bortover,det var en kald og fin morgen ,jeg ville benytte det fine været til en Voldatur for det var meldt værsnu i kveld ,og det har allerede blitt værsnu for ute blåser det og det er 6,6+ så får vi se om det blir regn i morgen .

Det første jeg ville i dag var å kjøpe inn litt spekemat,40% avslag denne uken måtte benyttes,så nå har jeg det til jul :=)det neste jeg ønsket var å kjøpe meg en ny kjole til jul,har lenge sett på koko kjole,har gått inn og ut uten å kjøpe,men i dag kjøpte jeg ,det skal jeg vise dere i morgen :=)

jeg fikk kjøpt 2 strikkehefter og ullband til vikingserken min :=) den skal jeg kytte i livet

så var jeg egentlig ferdige ,så jeg ringte min datter og hun hentet a mor fort hun :=)

så fort att lille gull egentlig skulle ha en lur i sengen sin,gjett om han ble glad da når han såg a bestemor :=)

medan jeg venta på dem knipsa jeg bilder av endene

hadde bare mobilen og da får jeg ikke et godt nærbilde av dem

men jeg må liksom sjekke att mandarinanden er der  :=) og det er han

Da jeg kom hjem til min datter fikk jeg jammen en gave ,en godiebag :=) noe så spennende da

hun hadde fått 4 stk som hun kunne dele med dem hun selv ville :=)

dette er for en grønnere hverdag ,dette er helsekost ,noe så spennende nå hvet ikke jeg hva alt er ennå men det finner jeg nok ut når jeg får lest meg litt opp :=)

bambustannbørste,sugerør med vaskekost så den kan brukes igjen og igjen og det nermeste her skal puttes i øre og tennes på,når det er brent ned til streka tar en dei ut og en skal da dra med seg eventuel ørevoks,hmmmm det høres litt skummelt ut spør dere meg

bambus bestikk skål av kokkosnøtt og en type sunne nudler basert på havre og noe annet jeg ikke hvet hva er hi hi

fruktnett og div kost tilskudd

hermetiske tomater,tomatpure ,glutamin og maca dei 2 siste er pulver ,ja dette blir spennede å prøve :=)

kan ikke si annet enn att jeg fikk en fin dag i dag

16 kommentarer

Siste innlegg