se min kjole

god morgen.

Nå skulle jeg streng tatt tatt bilder ute,men ute er det mørkt og det blåser godt så det frista ikke så veldig ,mange av dere ville se min julekjole som jeg kjøpte i går og jeg lovet å vise :=) jeg er ikke god på å ta selfier,får ikke helt til utrykket i ansiktet,ikke hvordan jeg skal stå heller men men nå var det kjolen som skulle synes og ikke fruen hi hi

jeg prøvde flere i alle farger,med blomster og med rundinger,men valget falt på denne vakre blå :=) det er en koko kjole og meget behagelig på

Tidligere i høst kjøpte jeg faktisk en koko kjole til jeg men den har jeg ikke vist dere,så her kjører vi en selfie til når jeg først styrer på med omskifting av klær

skulle jo tatt kjole på i dag for jammen er det 11,6+ ute i dag,men det blåser skikkelig så det får bli en annen dag hi hi for i dag har jeg planer om å gå en tur ,og lat som jeg kan være så orker jeg ikke skifte klede når jeg skal ut og gå hi hi ,ha en fin dag da

26 kommentarer

Siste innlegg