her går det fort i svingane

Det strikkes og jeg hvet att det går fort mellom strikkeprosjektene mine :=) sånn er det når jeg sitter en god del med et strikketøy i fanget,sist uke ble 2 sokkepar strikket ,begge i ca str 37-38

bilda blir litt blå ute når lyset ikke er helt påskrudd,men dei er friske og skarpe i fargane disse her,strikket i garnet hakkespett.Jeg hadde strikket et par når elsdte datter vår spurte om jeg orket strikke henne et par som går opp til knea ,så ble det et par langsokker også da :=)

Nå er det en ny genser til meg selv på pinnane ,samtidig som jeg skal begynne på en babybukse til lille Mathilde som ikke er født ennå og når det skal være et litt lommestrikk så har jeg en klut på pinner ,litt å velge i med andre ord :=)

Andre ting går vist fort også,jeg var jo og tok MR torsdag sist uke og fikk beskjed om att det iallefall ville ta en uke før jeg fikk svar  så jeg tenkte det ville komme et brev over helgen.Da jeg kom hjem i går var det ikke mindre enn 2 brev i postkassen ,hmmm tenkte jeg ,åpner den første,fra Åse sjukehus med beskjed om att dei ville prøve å få sendt meg time innen uke 4 ,dette til ortopedisk avdeling,åååå ?

så åpner jeg det andre brevet som var fra legen min,det var forskjellig groms i det kneet mitt,menisk skade og en cyste på baksiden av kneet ,no skriver ikke legene så mye som jeg forstår,men det stod nok til att legen henviste meg til åse allerede mandag som var,så da får jeg bare fortsette og vente da og se hva dei vil gjøre der på åse sykehus,men det blir nok ikke før på nyåret,i mellomtiden får jeg fortsette å bevege meg og heller bare tåle smerten etter spaserturene :=) har blitt flinke til det etterhvert

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg