litt selvskryt

Det er vel lov å skryte litt av seg selv :=) jeg har valgt å gjøre det uansett i dag jeg ,for jeg synes selv att jeg har vært mer enn flink i dag :=) julelysene kom opp ute,det var tørt en stund midt på dag og det benyttet jeg meg av,når jeg først var der ute måtte jeg ta en mus som hadde gått i fellen,issa ,men så var jeg ferdige ute og kunne ta fatt inne ,skittentøyskorgen ble tom,kjøkken og bad ble vasket og stue / gang støvsuget,men det som ble ekstra i dag var att jeg rydda kleskap og skuffer,hele 10 bærenett har jeg fylt opp som skal vekk og gjett om det gjorde godt :=) det er ikke fordi jeg kjøper så innmari med klede,for halvparten har jeg hatt i 30 år ,det var rett og slett ikke i bruk lenger både pga str men også fordi mye var godt brukt og utvasket ,sånn er det,jeg er slettes ikke flink til å kvitte meg med klede .

Hadde ikke planer om å ha opp julelysene inne før i morgen,men hvorfor vente ? så nå er lysene på plass inne også og jeg kan sette meg ned og slappe av resten av dagen,det trengs for nå kom hodepinen,eller er det hodepine ? tror det er mer nakken som sender noe oppover så det kjennes ut som hodepine

nå regner det godt ute og det blåser,da er det godt å være inne og kose seg,har kokt meg en kopp kako ,så tenker jeg att det får bli strikkepinner mellom fingrane nå :=)

og som dere ser så er det rødt og naturmateriale jeg liker :=)

28 kommentarer

Siste innlegg