Remøy

det ble slik i dag att jeg ble med mannen på en liten tur til Remøy,han hadde et ærend der og jeg var bare med for turen :=) kjekt det når regnet siler ned ute .

Jeg var godt kledd med regndress slik att jeg kunne gå en tur medan mannen var opptatt,ble ikke lange turen men koselig å gå litt andre veier :=)

der ute er det mange store båter :=)

selv om dagen var mørke så er det grønne marker og fargerike hus,sånn sett er ikke dagen så grå som en skulle tru

Etdiktomdagen er nok bedre kjent her ute enn det jeg er ,så hun hvet nok hva det heter på andre siden av fjorden her :=)

Remøy bru ,her går det rett opp og rett ned :=)

jeg liker naturen her ute , øyene som bindes sammen av små bruer

ruskevær der ute ved havet,men så vakkert alikavel ,regntøy fra topp til tå var nødvendig,og har en det blir turen god uansett :=)

Nå er vi hjemme igjen og det første lys er tent,

ønsker dere en fin søndagskveld

24 kommentarer

Siste innlegg