3 desember

god morgen.Mandag og strikkekafe men ikke et vanlig strikkekafe i dag :=) nei i dag har vi juleavslutning og da skal vi lage oss en felles julelunch med et lite koldtbord,det blir koselig det :=)

Vanligvis spaserer jo jeg denne turen men i dag skal jeg sitte på med ei venninne ,det betyr att jeg ikke må iføre meg masse varme kle for en lang spasertur,jeg har valgt å pynte meg bittelitt,strikker en er det jo hyggelig å ha på seg det en strikker også,så dagens antrekk er selvstrikket skjørt og kofte

koften har et mønster med et delvis selvkomponert mønster,borden med hjerter har jeg laget selv :=) og skjørtet er strikket i kontstrikk

et nærbilde av skjørtet,har lyst å strikke meg et slikt skjørt til men da litt lengre,vi får se på nyeåret,nå strikker jo jeg en genser og en babybukse :=)

Ja ja ,et passende antrekk for dagen siden det er lunch på strikkekafeen :=) ha en fin dag da folkens

30 kommentarer

Siste innlegg