det snør tiddelibom :=)

jepp i dag har det snødd stort sett hele dagen,nå er snøen tung og våt så etter forholdene så legger det seg ikke så mye som det ville gjort om det lavet ned tørr fin snø,men vakkert ble det med en gang :=)

Da kl ble 11 ble det plutselig veldig lyst ute og skulle det bli en spasertur måtte det bli da,så var det bare å kle seg da og gå ut :=)

jobber med selfiene  :=)

turen gikk rundt garden,det er noe eget å vandre i naturen på urørt snøkledde veier

jeg snur meg og ser bak meg,ser snøbyger ligge over fjorden,men her oppe ved utmarka er det opplett og klart

jeg fortsetter oppover,dei snøkledde jordene gir en egen ro

trærne er tunge og danner en tunell

hva skal en si ? det er vakkert

vinter ja

utmarksledet har tatt vinterfrakken på

det mørke ser ut til å sige nermere land,men ennå er det fint her jeg går,men jeg har kommet meg rundt garden og skal rusle nedover bakkane og heim igjen

hu hei :=) hjemover det går,jeg aner litt snø på nesetippen

jeg ser huset vårt og der kom snøen :=) og som dere ser er det kvite ubrøyta veier,ja for her må det bli 15 cm snø på veien før brøytebilen dukker opp .

Det er godt og varmt å komme inn i stova ,et par venninner har ringt også så her var det bare å sette over kaffen,hente lefser i fryseboksen og fylle fatet med julekaker :=) det ble et par veldig hyggelige timer,vi prata ,vi lo og vi strikka ,kaffekannen ble tom og kakene smakte ,dagen ble god og jeg har kost meg skikkelig :=) det håper jeg dere også har og ønsker dere i tilleggg en hyggelig kveld

22 kommentarer

Siste innlegg