19 stk

da drivhuset mitt var drivhus hadde jeg store betongheller til gulv ,men jord rundt kantene ,når jeg gjorde den om til en sommerstue bar jeg ut alle hellene og jeg fikk tregulv istedenfor ,for att det nye gulvet skulle ha noen å ligge på brukte vi noen av betonghellene ,men vi hadde 19 stk igjen ,dei ble bare satt inntil husveggen

på denne siden som er mellom uteplassen oppom huset og hagestuen har vi singel ,og det er vondt å gå på berrføtt,men i disse varme dagene er jeg berrføtt hele tiden ,og mang en gang har jeg gått og sagt au au bort til hagestuen :=) i dag vart vi alene hjemme , ikke alle liker søndagsarbeid ,men er en alene er det bare vi som ser det :=) og jeg spør min mann om vi kan bruke hellene og lage en trakkesti ,han sier ja han :=)

jeg legger ut heller og sier noe slik :=) og noe slik ble det bare att veien ble dobbel

er så fornøgde :=) det ble vakkert,det var deilig å gå berrføtt på og vi fikk brukt alle hellene :=)

det var venta uvær hos oss i ettermiddag ,kraftig regn og lyn med torden ,etter att vi hadde grilla og kost oss ryddet vi ute ,satta graniumane under tak og satte oss i hagestuen ,vi venta på regnet ,men det kom ikke ,datter sente en liten video i Volda bøtta det ned verre enn verst ,men hos oss kom det ikke

 

så da var det bare å sette på vannsprederen i kveld også ,for her er det tørt :=)

knipsa bilde av noen blomster i hagen når jeg først gikk ut for å vanne

 

8 kommentarer

Siste innlegg