2 timer nytelse

idag har jeg virkelig hatt en fantastisk opplevelse,2 timer rein nytelse:=) jeg fikk gavekort i bursdagspresang,fotpleie med lakking av negler og det tok 2 timer og du verden så deilig det var,jeg fikk teog hun satte på en film,kunne nesten ikke bli bedre ogjeg er så fornøgde

jeg gikk for lillaneglerogdetvar rett valg :=)

sandalene jeg kommedderimotliktehun ikke ,dei var fortrange til tærne mine ,så danytelsen var over gikk jeg og kjøpte nye sandaler,villeha noen som passer til kjolebruk

det var så utplukket i butikken ,men jeg fikk et par som var gode på ,romslige for tærne så dette bør værebra :=)

vel hjemme igjen var det igjen tid for å slå plen,og da jeg var ferdig knipset jeg litt bilder fra juni hagen vår

fagerbusken er nesten ifull blomst,ennå en del knopper,den er så fin og ved siden av en skjærsmin ,den begynner så smått å blomstreogså nå

bak drivhuset blomstrer klokkebusken

ikke bareklokkebusk,for inni busken vokser en markblomstersom blir høg og er så nydelig medsvak rosa blomster,jeg lar den bare vokse inni busken jeg ,2 gode venner

i år er hostaen stor ,jeg har 3forskjellige og denne får kvite blomster

nede vedelva bak redskapshuset vårt er det lille ,lilla rhododendron ,skogstorknebb som vokser vilt og storstorknebb som jeg fikk med ei eldredame,nå blomstrer det så vakkert og som dere ser er det mye knopper på gang,

men en blir trøtt slike dager så denne fruen skal straks finne køya

16 kommentarer

Siste innlegg