2019

det er nest siste dagen i dette året 2019 ,og siden jeg alikavel sitter her kan jeg like godt se litt tilbake på året som har gått :=)

januar

det var svært masse snø i januar 2019 ,vi tok farvel med min pappa som gikk bort 1 juledag ,en tung januar kan en godt si

februar

vi ble besteforeldre til denne vesle dokka her

mars

sola har kommet tilbake og hagesesongen er i gang

april er en fin mnd,masse sol ,og vi får flere fine fjellturer

mai blir særdeles varm og det bugner av rhododendron i hagen ,bobilen kommer også frem og vi tar årets første tur

juni

det blir barnedåp på veslemora ,og det blir fjellturer ,en deilig og varm mnd hvor det bare eksploderer i farger i naturen

juli

det blir bobilferie og tilfeldighetene ville att jeg skulle få treffe 3 bloggvenninner denne mnd her i tillegg fikk vi tidenes gave av min svoger som inviterte oss til allsag på grensen i Halden

august

det høstes av alt som vekser og gror,saftes og syltes ,sola skinner og vi har hatt en utrolig deilig varm og solrik sommer dette året

september

august er en fortsettelse på juli ,det høstes i hage og i skogen ,det er sopp og bær og høstens epler i tillegg fikk vi oss en tur til Sandnes ,der besøkte vi min søster og det ble tid til et besøk på garnutsalget til sandnes garn også

oktober

det ble en noe våt oktober,jeg prøver meg som pølsemaker og fortsetter mine turer i skogen etter sopp

november

det blir julebakst,sola tar en siste farvel før den blir borte fra bygde i 3,5 mnd

desember

julemarked på Brandal ,mye godt ble med hjem

tur til Langevåg og Devoldfabrikken

og det ble ankelopperasjon,mye fint i desember og noe vondt ,men 2020 tenker eg blir et nytt og godt år for fine turer og nye eventyr og så kommer det en liten dette året også :=)

10 kommentarer

Siste innlegg