3 dager

onsdag skrev jeg om nooen skobokser jeg kjøpte for å bruke som minidrivhus

i dag er det lørdag og det spirer i alle pottene ,altså 3 dager tok det fra frø til begynnende små planter

ikke lett å se i alle pottene ,men der er liv i alle så dette blir bra ,det blir nok frodigt i urtehagen i år også :=)

jeg har en lav rhododendron i lilla ,dei første blomstene har åpnet seg og i dag summet det av humler i hele busken :=)

alle hagefigurane fikk også komme ut i dag , i natt står dei der på muren så får jeg flytte litt på dem en annen dag ,blir ikke i morgen for da skal vi i barnebarn bursdag

varmen kommer nå og da tenker jeg att plommetrea slår ut i full blomst,som dere ser er det like før nå ,knoppane er kvite allerede,her nytes hvert minutt av dagen ute nå som det er govær og varme

8 kommentarer

Siste innlegg