3 stk

i dag orket jeg ikke styrketrening,knappast strikking for høgre armen er ikke helt ok ,tror der er en liten senebetendelse,men bevegelse på jeg ha uansett og bestemte meg for å gå til Viddal

det var mørkt ute i fjorden ,men opplett og fint her jeg gikk langs veien

for å komme til Viddal må en gå gjennom 3 stk fonnoverbygg,nå kan fonnene som går gå over på sidene også ,men heldigvis har ingen gått helt ned på veien til nå i vinter og er vi heldige så slipper vi det fortsatt framover

framme på Viddal,det mørke har kommet nermere men fortsatt er det opplett,jeg snur og går mot Leira igjen

og som det mørkner ,nå ser jeg ikke fjella der ute i fjorden lenger

det kommer bittelitt snø,men se jeg går mot lyset ,ja dere ser vel att det er lyst over leira

tilbake på Leira og her snør det ikke ,men det kommer et lys over fjella som vitner om att bare disse skyene forsvinner så ser vi solen igjen i neste uke :=)

i dag blir det fargefest til middag ,for når vi ikke får farger ute får vi lage oss farger inne ,og nå snør det like mørkt og tett på Leira som det gjorde ute i fjorden da jeg gikk turen min.

jeg tok likegodt og sådde litt lykke ,dei første blomsterfrøa kunne forkultiverast no og da gjør jeg det,og det blir spennede å følge med :=) våren starter på kjøkkenet :=)

21 kommentarer

Siste innlegg