4 desember

Nå har vi vasket gulvet og vi har børi ved ,jepp jeg har gjort begge deler i dag jeg

teppene kom ut før dagslyset hadde grepet tak om dagen ,og jepp jeg har laget alle teppene selv :=)

både støvsuger og vaskekost fikk svingt seg

reint sengetøy og siden vi har nydelig vær så fikk sengetøyet tørke ute i den friske luften :=)

Det er museår og det har jeg merket ,tar mus ute ,men en hadde forvillet seg i kjelleren ,desverre for den ja

ingen nåde når fruensvilje setter ut musefeller

Så måtte jeg ut og gå dagen tur

i dag ruslet jeg bare langs fjorden ,mektige fjell og jeg blir aldrig lei dem

langt der ute har vi Sæbø og Urke

det har vært rydding av skog langs veiene og alle greinene ble kvernet til flis,nå vokser det mengder av små sopp i flisa ,aner ikke hvilke sopp det er men fine på bilde da

det var kaldt ute og jeg burde så absolutt hatt votter på ,det hadde eg ikke så fikk litt neglesprett,da var det godt å komme hjem til nyvasket hus og litt pyntet,lilla er ikke fargen min så jeg går rett på rødt :=) men nissefar må vente ,jeg bærte inn ved og fyrte opp i peisen , så lette jeg frem alle julegaver og hadde en hyggelig stund der alt ble pakket inn

 

Status på adventsværet ,opplett ,delvis skyet -0,8 tørt og ja en nydelig dag har det vært og nå skal jeg kose meg resten av kvelden

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg