8.9+

Det er fin temperatur ute i dag,hele 8.9+ i skrivende stund og det uten att sola er her.

Førmiddagen fikk jeg støvsugd og vasket litt,så måtte jeg ut og nyte dagen litt ute også,det ble langs fjorden i dag,med en liten avstikker opp i skogkanten

da jeg kom ut satt kjøttmeisen og trallet så vakert i plommetreet

snøen krymper fort ute  og trærne ,spesielt heggen har store grønne knopper,klar til å springe ut bare vi får mer sol og varme

himmelen kommer litt til syne,så sola viser seg litt i fjella iallefall

måtte ta et bilde mot husa også,som dere ser bor nær sjøen

 

jeg går forbi en granskog som tilhører gården vi bor på,et av dei svære trea hadde falt overende,jeg gikk opp for å se det på nært hold,måtte gå litt i det ulendte ,men det gikk greit ,jeg kom meg opp til treet

omkretsen var ikke liten så om mannen ser seg syn med å hente dette så er det noen favner med ved her ,og det er jo tiden til veding ,så vi får se hva han sier ikke ofte vi henter hjem grantre,men denne felte jo seg selv :=)

Nå skal jeg slappe av og strikke litt,en times spasertur kjennes i foten,og når mannen kommer fra jobb har han med dei to største barnebarna våre som skal være her til søndag.

Ha en fin dag videre da

 

15 kommentarer

Siste innlegg