8 minutter

Vi har hatt et nydelig vær lenge ,blå himmel og sol hver dag ,men der er et men  vi bor under veldig høge fjell og det har sine baksider ,sola ,den ebber ut og i dag fikk jeg et bittelite streif i hagen som varte i 8 minutter så var den bort hos meg

jeg såg ut vinduet og da hadde sola forflyttet seg til naboen ,det blir ennå mindre i morgen så nå er den borte innen helgen ,mulig det er siste dag jeg har den i hagen i morgen ,pga det fine været så har jeg fått fu.lgt med på sola og hvordan den har minket denne høsten .

og før jeg viste ordet av det så var den borte fra fjella også og ennå var dette i 3 tiden i dag,ja ja jeg har vasket hus og strikket

jeg har ikke vært ute i dag ,jeg prøver å ta litt vare på bekken/hofter ,jeg har lenge hatt smerter ,mr viser ikke slitasje på hofter ,du må gå mer sier ortopeden det er sikkert muskulært.

Nei muskulært er det ikke og jeg har virkelig gått ,i fjell ,i soppskogen i hagen ja jeg har brukt kroppen og jeg blir igrunnen bare verre,nå begynner jeg å spekulere i om det rett og slett er bekkenløsing ,kan en få det i overgangsalderen ? jeg tror det ,skal til legen i november så får vi se om hun mener det samme ,og er det det så er kvile veldig viktig har jeg skjønt ,så i dag har beina fått kvile

19 kommentarer

Siste innlegg