å for en hærlig fredag

våren kom tilbake og du så deilig det var ,nå ligger det litt snø igjen men den smelter fort og det som var på verandaen og på platten oppom huset spadde jeg vekk i dag så sola fikk tørke opp vannet som lå igjen ,jeg fikk vasket hus ,teppa fikk henge ute til lufting og jeg fikk nyte litt tid i sola der jeg strikket ferdig den turkise genseren :=)

tørr og fin platting,det er til å bli glad av :=)

påskeliljene som ble nedsnødd er like fine nå som snøen er borte ,det er til å bli lykkelig av

etter husvasken satt jeg ute i sola og du den varmet skikkelig klart en blir lykkelig av det også

fikk strikket ferdig genseren ,gjennstår å sy under armane og feste tråder og dampe litt så er en julegave ferdige ,det må en da bli glad av :=)

og i drivhuset var det sydenstemning ,og det er ikke aprilsnarr en gang :=)

åja det har vært en herlige fredag

 

18 kommentarer

Siste innlegg