Å for en strålende mandag

og den måtte nytes ,det meldes regn på onsdag og resten av uken og helgen gjennom ,og denne mandagen ble utnyttet max til hygge

 

fjella speilte seg i fjorden ,det er mandag og strikkekafe ,jeg valgte å sykle i det vakre været ,gjennom tunellen ville jeg ikke ,det er jo bak tunellen det er vakkert,ikke selve veien da ,men opplevelsane

jeg må gå av sykkelen to ganger andre gangen er på Bjørke for bommen er nede og låst,da må jeg gå av og leie sykkelen på utsiden ,da knipsa eg bilde av moloen for småbåter ,så setter jeg meg på sykkel og suser videre til ungdomshuset:=)

Vi har det hyggelig og koser oss en halvtime lengre enn det vi pleier ,men det er jo kos det da :=) og sola skinte meg i nakken ,noe jeg nyter for her heime treffer ikke sola inn i heimen :=)

så deilig og varmt da jeg syklet hjem igjen

flere og flere soler skinner langs veien

for en deilig dag sola skinner,blomstene skinner og livet må nytes slike dager ikke sant :=)

 

18 kommentarer

Siste innlegg