akk det regnet

Nå er ikke jeg ei som klager påå regnvær alltid men i kveld var det litt kjedelig ,for i kveld fikk vi et fantastisk flott besøk på fjorden.

Jeg hyra på meg regndress og tok med paraply ,nyttet jo ikke med kamera uten tak over hode,så ruslet jeg ut og ned til sjøen,det var der det var fasinerande

det var en hel flokk med grindhval,da jeg kom ned kom en sværing opp men da hang jo kamera under jakken min ,og disse flotte dyrene beveget seg fort og dei var liksom overalt

noen hoppet og slo med sporen ,hadde det bare vært klarvær og opplett,ha ha ,men opplevelsen fikk jeg selv om det ble dårlige bilder ,når dei la seg på siden og viftet med luffen,gikk opp for så å snu seg med sporen opp og slå den mot vannflaten ,det får eg lagre på minne i hode.

I morgen er det meldt sol ,ja ja jeg tror flokken svømte ut fjorden igjen

3 kommentarer

Siste innlegg