aktivitet

Etter mange litt late dager i vinter er det mye aktivitet nå om dagen ,jeg har igjen blitt flink til å gå og jeg går oppoverbakker for å få opp pulsen ,så nå skal sommerkroppen jobbes med hi hi

vi veder fortsatt ,eller det var igrunnen jeg som masa lit da en svær bjørk hadde velta ,så da tok vi like godt dagen ,mannen sager og jeg rydder og lesser opp på traktor så kjører mannen det hjem ,jeg går for jeg vil bruke beina

vi rekker å nyte sola et par timer etter vedinga ,og selvsagt ble det middag ute i sola :=)

jeg går tur etter middagen ,må liksom være ute så lenge sola står på himmelen ,det er vår og det er koselig å se både dyr og blomster ute nå

gresset begynner sakte men sikkert å bli grønnt

det gode liv og jeg nyter hver dag ,vi er velsignet med sol og har hatt det hele påsken i tillegg ,teperaturen er tosifra på dagtid så det er en fryd :=) men nå blir det ikke mer på denne frøkna i dag for det kjennes etter bøy og tøy ja ,ha en fin kveld

 

18 kommentarer

Siste innlegg