aldeles nydelige vinterdager

Ja vi har virkelig hatt nydelige vinterdager,jamt over blå himmel ,noen få kuldegrader og frisk og klar luft,det kan jo ikke bli stort bedre :=)

Her går det i rydding,i dag ble soverommet tatt,og litt i kjelleren,det føles skikkelig godt da :=) da jobben var gjort kledde jeg meg og gikk en liten tur før jeg nå første setter meg i gostolen,kan slappe av med masse god samvittighet i kveld :=)

det har vært kaldt,i dag er det mildt,isen er blank og farlig å gå på,piggsko er tingen

krakkelert is ,er jo vakkert

is hvor en ser ,skulpturer naturen er flink å skape

hve er det som flyter på sjøen ,det er loddent ,men hva ? ja det får jeg nok ikke vite

hegra er en vriompeis,flyr så snart den hører meg ,så et klart bilde er nesten umulig for meg å få av den

så fin var dagen  :=)

og det nye fuglehuset mitt,ja den er populær :=) aldrig hatt så mange kjøttmeiser i hagen før eg,i dag var grønnsisiken her også :=)

Nå får jeg finne meg et nytt strikkeprosjekt,et lite ett ,ha en fin kveld da

 

11 kommentarer

Siste innlegg