andre søndag i desember

tiden går fort ,allerede 2 søndag i desember og 2 ukerr til jul,jeg koser meg med dagene og i går ble puzzlespillet vårt ferdig ,det ble så fint att jeg ønsker å henge det på veggen ,så det får ligge på borde til jeg får kjøpt en ramme :=)

det tok en liten uke å puzzle men da satt jeg jammen omtrent hele dagen og hele kvelden ,skulle jeg hygget meg et par timer hver kveld ja da hadde jeg brukt mange uke for helt lett var det ikke .

Denne skal i glass og ramme foor jeg likte bilde så godt att jeg vil ha det på veggen i julen :=)

dagens luke på kalenderen fra vibbedille er åpnet

det var nok en vakker liten engel som støtter barnekreft og ja jeg elsker engler og kjøper en ny rett som dett er så her skal snart alle engle e frem ,for når det er jul pynter jeg med engler :=)

da ønsker jeg dere en riktig fin søndag ,hva min dag vil bringe aner jeg ikke ,men det er mildt ute for her har det gått fra mange minusgrader til 3+ og da er det bedre å gå tur uten å fryse nesen blå :=)

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg