april og snart full blomstring

I år kom jammen blomstringen tidlig,mulig det har vært så tidlig ellers også,men jeg føler att det er ennå tidligere i år :=) tok meg en liten runde i hagen nå i ettermiddag eg,vil du være med ?

nå blomstrer snart syrinen,vi har hatt den lilla i alle år,men for noen år siden plantet jeg stiklinger av den kvite,i fjor fikk jeg 2 blomster og jeg har 4 busker,men i år kommer det for første gang mange på alle 4 buskene :=) det blir vakkert det .

epletrærne gjør seg klare med mange blomsterknopper

før uken er over blomstrer nok morelletreet

medan plommetrea allerede er i full blomstring

vi har både rips og solbær og nå blomtrer dei litt etter litt,dere ser den grønne blomsten vel :=)

dei første rhododendroane kommer også nå,så her i hagen er det snart nok av mat for humlene våre :=) og jeg nyter hver dag jeg får følge med på livet som våkner til live igjen etter en lang vinter

5 kommentarer

Siste innlegg