året 2018

inspirert av nathles fikk jeg lyst til å lage en liten årskavalkade fra året som har vært :=)

Januar

vi hadde noe snø,masse fint vær og det ble tur i fjellet

Februar

vi får tilbake sola etter måneder der vi bare har sett den i fjella og nå blomstrer snøklokkene.

Mars

småfuglene kvitrer fra morgen til kveld

April

vi får besøk av en liten gruppe spekkhoggere ,dei kommer helt inn i strandkanten ,det er varmt i været og vi kan nyte årets første måltid i solveggen

Mai

sommeren er her og det blir atter liv i naturen

Juni

juni og jeg får bloggbesøk av bloggvennine Toini og hennes mann ,og jeg får overaske Toini med besøk av felles bloggvennine etiktomdagen også :=)

så får jeg besøke etiktomdagen hjemme hos henne også ,og der feirer vi jonsok sammen :=)

Juli

det er ferie,bobiltur,fjelltur det blir Helgelandskysten og Røros ,det er deilige dager

August

 

vi feirer tidenes vikingbryllup,yngstejenta vår :=)

September

ja så ble det en ekstra ferieuke ,den går til Sandnes hvor jeg får treffe bloggvennine evasvindow

og det blir fjelltur,på meg,min mann og søsters :=) her ser vi hele Stavanger og Sandnes

Oktober

oktober er tid for å høste av det naturen har å by på,det var et godt soppår for min del,tyttebær og tranebær

November

kong vinter kommer på besøk

Desember

en vond tid kom,jeg måtte ta farvel med min pappa

Dette har vært et år med mange gleder,vi ble også besteforeldre til en liten gutt,et liv kommer og et liv forlater oss,men livet går videre.

Da håper jeg det nye året bare har gode ting i vente for oss :=)

14 kommentarer

Siste innlegg