Årets beste

Så var denne dagen også kommet til enden ,mulig noen av dere har lagt til merke att jeg har trent en god del i januar,det har vært snømåking og veding og innimellom har jeg gått tur ,korte turer og lange turer ,men i dag var det årets beste og lengste tur ,mye fordi att turen gikk opp og ned og ikke bare rett fram ,turen gikk til Viddal ,det var herlig og turen gav meg høgs puls siden jeg fikk ny pulsklokke i julegave :=)

denne skarven står på kaia her på Leira hver morgen ,men stikker av hver dag når jeg prøver å snike meg innpå for et bilde,men i dag tok jeg den i fart :=)

i dag har vi hatt en nydelig dag litt tåke ute i fjorden men en tørr og fin dag,deilig jeg kunne gå i joggesko hele dagen

jeg får følge av ei venninne som bor på Viddal ,vi treffes og går opp og ned og rundt omkring :=)

fra høgda ser vi ned på Viddal pg ut gjennom fjorden

ser vi den andre veien ser vi Leira til høgre på bilde og lengst framme Finnes der jeg sykla i går

vi går over jorde og ned en annen vei ,der går vi videre til enden av veien her i bygda ,ja for veien går ikke lenger

på enden her er det badeplass ,veldig koselig men ikke sandstrand da :=)

her går en rundt svingen og tilbake over jordene ,jeg tar farvel med venninna mi og går hjem igjen ,denne turen gav meg høgast puls i januar så da må jeg være godt fornøgd med dagen vel :=)

 

14 kommentarer

Siste innlegg