Babystrikk

Ute uler det i vinden og det regner sidelengs,hadde egentlig planer om å ta på tresko og gå en tur,ja for førmiddagen var fin :=)

Så ble jeg sittande og bla gjennom strikkeoppskrifter,og siden jeg har mange gikk førmiddagen fra meg,da blir det babystrikk istedenfor,og det er det jeg styrer med ellers også,ja når jeg sitter da,for litt annet gjør jo jeg innimellom :=)

en liten bukse og lue ,og jeg syntes det var så søtt med en blomstrete trøye til :=)

en liten kjole hører med når en venter ei lita jente,og når ho bestemor ikke ble helt fornøgd med kanten rundt halsen,ja da pynter vi den bare med en blomster :=) så ble det så mye bedre.Om vinden skulle ta tak i skjørtekanten så gjør det ingen ting for dette er en kjoleboddy,så trusa henger godt fast i kjolen

Nå er det nye masker på pinnane ,så får vi se hva som blir av det :=)

Ha en fin dag da der ute

10 kommentarer

Siste innlegg