bakedag

I dag er det bakedag.fylle opp med det som trengs rett etter opperasjonen.4 glutenfrie brød til meg ,6 grovbrød til min mann og et par brett med glutenfrie knekkebrød,det tar tid med slik bakst ,noe skal heve en stund,da benyttet jeg anledningen til å vaske klede,men også gå en tur,det var deilig ,6+ ute,skyet men opplett,nesten så det kunne vært våren :=)

lavt skydekke

masse høgt gress langs fjorden,grønnt i bunnen selv etter dager og uker med kulde og is ute

det var godt med frisk luft,men brødeigen kaller og jeg rusler hjem igjen

en liten meis,løvmeis kanskje koser seg i plommetreet vårt,solsikkefrø er ikke det verste den hvet :=)

det tar tid å bake mye,nå fikk jeg siste brett med brød inn i ovnen,i morgen er det siste time hos fysioterapauten i denne omgang,så blir jeg nok i Volda til mannen er ferdige på jobben,greit da å bake fra seg i dag :=)

4 kommentarer

Siste innlegg