bare 1 dag

En dag med skikkelig sommer det var det vi fikk en forsmak på det som kommer :=)i dag har det regnet uten stans,ja ja sånn er våren og regn er godt for jordene som er gjødslet.Det regnet så vi tok bobilen og kjørte en tur

turen vår gikk til Urke ,da kjører vi Norangsdalen ,her er ikke vinteren helt over ennå ,men det kommer seg

mye snø i fjella og det syntes godt att fonnene gikk helt ned på veien ,men heldigvis hadde det tint bort ,men mye grønt der over Norangsdalen var der ikke

men det var bare i fjellet ,her nede i dalen var det grønnt og vakkert

her tok vi en rast og kokte oss en enkel suppe ,bobil er det enkle liv for meg ,ikke noe fiks fakserier ,en enkel suppe fra pose duger

det regnet så vi spiste i bilen ,men sist vi var her spiste vi ute ,det er vakkert tilaget i tillegg er det et godt sanitærannlegg med skikkelige toaletter ,godt tillrettelagt for turister

etter maten lufta vi oss litt da :=)

murene etter bebyggelse under vann når vi kjører over Nordangsdalen ,da vi kjørte hjemover igjen var der dykkere der ,er vist populært det :=)

ikke rart slike sel ble bygget lavt i terrenget ,her ligger dei beskyttet inn i bakken

da vi kom tilbake til Grodås gikk denne svanen på kaia mellom bobilane som stod der ,et par stod der og tilbød den eplebiter fra handa si og svanen nappet bitane til seg ,jeg gikk ut og hilste på den jeg også og vi gikk en tur sammen ,den labbet i vei til vi kom til enden ,jeg trodde den ville gå på sjøen ,men nei den snudde og labbet sammen med meg tilbake også ,og det var fantastisk å oppleve kor svær den egentlig er :=)

8 kommentarer

Siste innlegg