bare rot her

Det tar så masse tid å lete etter blogger jeg følger,,så går jeg til vi i bloggblokka,men det tar jammen tid før et innlegg vises der også,hos meg kan det ta et par dager fra dere har potet til jeg ser det på facebook gruppa.

Så tenkte jeg att det burde gå greit å skrive noen år direkte på facebook ,til gruppa vi i bloggblokka,jeg så gjorde i dag morges,men jeg finner ikke mitt eget innlegg engang :=) nei det skal ikke være enkelt,men dere skal vite att jeg leter etter dere :=) men jammen steler det mye tid .

Ja ja i dag var jeg på strikkekafe,vi var bare 4 damer i dag,men vi hadde det hyggelig vi ,før jeg dro kokte jeg eplesaft,det ble 4 liter av et fullt bærenett med epler :=)

eplene er så søte att jeg trengte ikke mye ekstra sukker i saften,om jeg lager en porsjon til får vi se,i så fall må jeg da bruke plastflasker for det er tomt for glassflasker :=)

Da jeg kom hjem fra strikkekafe tittet jeg innom drivhuset mitt,flere paprika måtte plukkes da stilken tørket inn og paprikaen ville ramle av :=)

dei modner videre inne,alle var omtrent grønna da dei kom i hus,ja noen ble tatt i hus før helgen og nå er dei røde og fine,men dei grønne er fine å spise også,sprø og saftige og helt frie for sprøytemidler :=)

helgen var viet familie,det var 30 årsfeiring lørdag og masse besøk her hjemme søndag,jeg griller hjort og spanderer middag på alle i huset,etterpå har jeg kaffe og desert til dem alle ,men jeg skal også være ærlige og innrømme att jeg ser frem til i morgen,en blank dag uten avtaler,da kan jeg gjøre akkurat det jeg vil :=)

12 kommentarer
    1. Lurte faktisk litt på hvordan det gikk på den FB gruppa..dumt det ikke funker optimalt da ! Jeg finner folk på forsiden her..som deg nå, eller på “vanlig” FB om det blir lagt ut der..og noen få på andre plattformer søker jeg opp..eller finner i kommentarfeltet mitt :)) Bra du koste deg på strikkekafe og safta så jo perfekt god ut da.. og paprika bruker vi mye av..mest rød hender jo vi kjøper grønn også (men er den umoden da eller.. ?).. Kos med feiring..men dager uten planer er di beste… ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. gruppa på FB fungerer den,men som sagt noen innlegg dukker ikke opp samme dag,fant innlegget jeg la ut der i førmiddag da,måtte skrulle meg langt ned :=)
      den grønne paprikaen er umoden ja,men god uansett,men jeg må sikker hermetisere mer ,for jeg har mange grønne i drivhuset og jeg får ikke alle modne i år

    3. Jeg sliter litt med det samme selv, og det et litt derfor det blir dårlig med kommentarer fra meg. Det er så enklere på Nouw, for der får jeg melding når noe legger ut et innlegg, kommenterer på mine eller svarer på mine kommentarer. Jeg får jo litt dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig på å kommentere 😔

      Den saften din så innbydende ut, nam 😋

    4. Hei. Jeg har i kveld skrevet om dette -hvoran finne andre bloggere utenom de på topplista. Les gjerne innlegget -kanskje du er enig i forslaget? Og hvilken facebookgruppe snakker du om? Er det en gruppe for alle bloggere, eller er det bare for enkelte som allerde kjenner hverandre?
      For jeg leter veldig etter andre, gode blogger som ikke er på topp 10 med pupper og sminke.. Men ikke lett -og blir stort sett flaks når jeg ser noen.. Så håper blogg.no kunne endret på det -slik som jeg har skrevet om på bloggen min i kveld. Og del det gjerne om du er enig!
      Ha en fin høstuke, klem Cecilie

    5. Innleggene kommer som regel ut på Facebook – siden, vi fra bloggblokka, mm en de legger seg her og der. Veldig dumt at de ikke kan legge seg i kronologisk rekkefølge.. Dagens først, og så bakover..

    6. Så fine farger på safta, artig at det ble flere valører – så veldig fint ut, og sikkert godt.
      Slike dager uten planer er alltid godt, skjønner du hadde mange folk i hus. Trivelig med feiring, men bra de fleste dager ikke er med så mye styr.
      Det er ikke så enkelt å følge med posteringer her, jeg prøvde å følge med på Bloglovin – men opplevde at det fungerte dårlig. Noe fb-gruppe er jeg ikke med i, så det blir enklest å gå inn på kommentarer…og evt. treff på forsiden. Det kan nok fort gå fryktelig mye tid på blogging ja.
      Du må ha en riktig fin tirsdag :).

    7. Du er så effektiv, og jeg er litt misunnelig på det 😉 Jeg har ikke fått gjort mye i dag som jeg hadde planer om. Men litt ble det jo.
      Jeg søkte deg opp selv nå jeg. Skrev bloggadressen din i søkefeltet, og vips, her var du 🙂 Og det er fordi jeg ikke har sett deg noe sted i det siste. Ser at dette innlegget ble skrevet i går.
      Det hørtes godt ut med saft. Min mamma laget alltid saft av eplene. Selv lager jeg juice.
      Kos med strikkekafé. Jeg skulle strikke litt i dag, men det ble ikke så mye. Orket ikke, og klarer ikke å konsentrere meg.
      Kjekt å lese blogg i alle fall 🙂 Så det har jeg gjort litt i dag. Ikke kommentert så mye, men holder meg oppdatert 🙂
      Ha en fin kveld ♥

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg