bare ta bilde bestemor

i dag fikk vi besøk av elsdte datter og familie,dei store barnebarna var lattermilde i dag og lo av alt ho bestemor sa,og da jeg ville ta bilde av dem ja da ble reaksjonen som den ofte blir,jeg sa att jeg ville legge det ut på bloggen,og storegutt svarte ,bare ta bilde du bestemor og så lo dei igjen :=)

jepp bilde fikk jeg men ikke av ansikta,der gikk grensa :=) og det var vist morsomt att ho bestemor tok  bilde alikavel ,selv om att dei prøvde å gjemme seg bort :=)

Vi grilla i dag,sola skinner men vinden er sur,så vi spiste inne :=)

Da besøket reiste gikk vi en tur,det var kaldt,så vi svingte opp mot skogen og ruslet i utmarksbeita,der vinten ikke får tak,der ble det varmt å gå :=)

mon tro hvilke fugl som har rede i dette treet,siden jeg oppdaget denne så kan jeg prøve å se når fuglene har lagt egg

oppdaget plutselig att det var liv i bakken,det var store humler som ikke virket helt edru,fikk ikke et bra bilde i dag for dei sjanglet fort under vissent gress,men dei våkner til liv nå :=)

 

12 kommentarer

Siste innlegg