barndomsminner

Jeg gikk en tur i går,det var så vakkert ute,naturen er virkelig frodig nå her inne i fjorden

jeg gikk forbi et felt med litt høymole,vanligvis ser jeg ikke så mye på høymolen,men i går slo jeg øynene ned på dem,det var da barndomsminnene dukket opp

på høymolen var det masse kjærlighet :=) og minnene kom ,da jeg var jentunge gikk det nemlig sport i å samle på disse vakre og fargerike dyrene ,vi hadde dem på glass og det var om å gjøre for oss barna å finne flest mulig :=) har ikke sett så mange av disse dei siste årene ,men i år var det fullt over alt

jeg ble stående å studere dem,her står ei hoe alene medan 2 hanner nermest slåst om den andre hoen

ja ja ,jeg gikk videre lot dem få ha sine elskovstunder i fred :=) men det var koslig å minnast litt fra tiden jeg var jentunge

i dag er det skyet,og skyene dekker halve fjella,men det regner ikke så jeg klager ikke :=) det er fredag og jeg skal til fysioterapauten for trening,da ønsker jeg dere en fin dag alle sammen

8 kommentarer

Siste innlegg