barnebarnstrikk

nå er det ikke slik att mine dager bare går i mat og matlaging,jeg koser meg med strikketøy innimellom også :=)

Lille Ragnar begynte i barnehagen forrige uke og såpass har ei bestemor fått med seg att dei trenger litt ekstra kleskift da det alltid ligger noe i barnehagen :=) så da ble det til att jeg ville strikke en ekstra barnehagegenser og i dag ble den ferdige

valget ble lilla,så fikk mønsterfargene en litt høstpreg på genseren.Str 2 år ,dei veks jo så fort disse små :=) men jeg ser nå att jeg har målt litt feil,så denne er nok stor ,men så vokser vel lillegutt inn i den,lengden ble iallefall slik att den nok vil varme stumpen også hi hi

den blir nok brukt tenker eg.Nå har jeg lagt opp til en ullbukse,det trengs det også,og etterhvert blir det nok et sett til lillemor også :=)

14 kommentarer

Siste innlegg