Barnevelsignelse

Det har vært et par aktive dager,i dag hadde vi barrnevelsignelse på vesle Kristina,vår datter og lillemor kom i går ,vi skulle lage koltbord og pynte lokaler,jeg kjenner det i både rygg og bein,men så ble det en nydelig dag i dag også,og jammen glemte jeg å ta bilde av koltbordet,men det var ikke noe som manglet der det er helt sikkert :=)

 

nå var jeg heldige ,jeg fikk kose meg med denne prinsessa i hele går og i dag morges,på festen i dag var det bare mor og far som fikk ta lillemor,pga korona ville ikke min datter att barnet skulle gå på omgang blandt alle gjestene,det er jo fristende å kose med slike små ,så det ble respektert :=)

ingen tvil om att det er fest for ei jente,kakebordet bar preg av masse rosa :=)

den nydelige familien til vår yngste datter

mor og datter,vi takker for to nydelige dager sammen

 

16 kommentarer

Siste innlegg