båttur

ute er det 5+ skydekket skjuler fjelltoppane ,det har vært litt regn men ikke hele dagen ,uansett så har dagen vært koslig :=) dagen min strtet med en time i saunaen,så måtte surdeigs julebrødet mitt stekes ,middag lages (gryte) og så kom datter med sin gjeng på besøk ,eller ikke barnebarna våre,dei var hos far,men bonusbarna var med :=)

Det endte opp med en båttur ,lenge siden sist jeg var i båten nå,men var jo litt koslig selv om att det egentlig var litt kaldt da

guttene ville fiske ,og heldigvis fikk dei 2 fisker :=)

bygda sett fra sjøsiden :=) blir jo helst bilder fra land og ut gjennom fjorden

mor og datter og lille bonus gutt

redningsvester er påbudt for alle som låner min båt

titt titt noen hjemme ? denne tjelden ville gjerne inn i rorbua til svigerinne og svoger ,jeg er spendt på om det blir fuglegg utenfor huset

som sagt fikk storegutt og min datter hver sin fisk,og siden dei har 3 puser hjemme så skulle det bli ferskfisk til alle pusane ,det var koselig ute ,men jeg må innrømme att det var godt å komme i hus koke varm kaffe og kakao til guttene for litt kalde ble vi

2 kommentarer

Siste innlegg