bedre og bedre dag for dag

ja det blir det virkelig,nå eksploderer snart alt i naturen,en ting er iallefall sikkert vi får en skikkelig grønn 17 mai i år :=)

Jeg har gått en tur,det måtte bli den lengste ruten rundt garden,bli med da vel :=)

turen startet langs fjorden og nå begynner heggen å sprette her nede

her nede koser tjelden seg

det grønast og gresset vokser mellom trærne ute i beite

småfuglene synger dagen lang,og nå har det kommet mange bokfinker

en bit av en gren låg på bakken,den fikk bli med meg hjem,skal ta av barken så blir den så fin atte :=)

dere ser vel skyggen på grena som peker nedover :=) ja jeg hvet vi har ekorn her jeg bor,men jeg bruker aldrig å se dem,i dag ble jeg overasket av en som ble overasket av meg,men den var raskere enn jeg greidde å ta bilde,men jeg fikk no siluetten av den der den springer fra meg da :=)

svarthyllen har begynt å danne blomsterknopper nå,som små brokkolibuketter dette

en granne har dette plommetreet som allerede står i full blomst

og det blomstrer

det grønast i april

så var turen over :=)

12 kommentarer

Siste innlegg